Michelin

Michelin

onsdag 3 april 2013

Känner att jag är glad att jag inte har tappat mina tänder.. Men jag har tandvärk och har tandläkarskräck..

Vill jag se ut så här i munnen?
eller så här?
Det är väl kanske inte så snyggt att tappa tänder..
Kanske man borde ta kontakt med en tandläkare ändå..
Eller ska jag vänta på att under skall ske och att tandvärken går över..
Det är inte lätt att ha tandläkarskräck.. och jag kan säga att det är inte bara en simpel
tandläkarskräck utan den är extremt stark, jag blir sjuk bara jag tänker på en tandläkare och
ska jag bara ringa och beställa tid så blir jag helt kallsvettig och jag får feber och ont i magen, och 
då är det bara för att jag ringa och boka en tid.. 
Jag blir sjuk..... jag skulle behöva få något lugnande innan jag börjar ringa och få ännu mer lugnande när jag väl är hos en tandläkare.. Det vill säga om jag ens tar mig dit..
Jag får hoppas att det finns "någon" däruppe som tycker om mig tillräckligt som ser till att min tandvärk släpper, så jag slipper tandläkarbesök.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar..